Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Μα εγω τα βρισκω φυσιολογικα...

Μια και με προσκαλεσε η Aman-ουλα αποφασισω να ανταποκριθω.Ιδου 10 σοβαροι λογοι για να με σιχαθειτε να με αντιπαθησετε και να με θαψετε.Εχουμε και λεμε:

1)Βαζω τα χρηματα παντα στην αριστερη τσεπη.Δεν εχει να κανει ουτε με τις πολιτικες ουτε θρησκευτικες μου πεποιθησεις...

2)Κανω μπανιο και λουζομαι μετα απο κανενα 20λεπτο.Το κληρονομισα απο την μανα μου

3)Στο σπιτι μου ολα ειναι ακαταστατα εκτος απο το ψυγειο, τον εξοπλισμο της κιθαρας(ενισχυτες κ.τ.λ.),τα μπουκαλια και τα cds.Ετσι δειχνω τι εκτιμαω πραγματικα στη ζωη.Φαγητο, Ποτα και Μουσικη :-)

4)Παρ'οτι μου αρεσει πολυ η λεγομενη "απαλη" και "ευδιαθετη" μουσικη το πρωι παντα ξυπναω με μπαντες του στυλ Slipknot, Hatebreed, Death, Septic Flesh, Himsa, Lamb of God και αλλα παρομοια "ευγενικα ακουσματα". Μαλλον το κανω για να αντιμετωπισω τη μερα οσο μαλακισμενη και σπαστικια και αν εξελιχθει.

5)Ειμαι σκραπας στις μαθηματικες θεωριες και στα μαθηματικα προβληματα αλλλα ειμαι ασσος στις μαθηματικες πραξεις.Στο λυκειο ημουν κατι σαν το "κομπιουτερακι" της ταξης οταν ειχαμε διαγωνισμα

6)Φοβαμαι οτιδηποτε υπερφυσικο

7)Παρ'οτι οπως εχετε μαλλον καταλαβει ακουω κυριως μεταλ το στυλ μου δεν θα το ελεγες μεταλ με τιποτα.Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μπορειτε να με περνατε για οπαδο του σκυλαδικου!Η κοπελα στην 5μερη που μου το'πε ακομα αγνοειται απο τους δικους της...

8)Παρ'οτι σπουδαζω ηλεκτρολογια εχω να αλλαξω μια χαλασμενη λαμπα δυο βδομαδες...

9)Παρ'οτι ειμαι ανθρωπος που υπολογιζει καθε κινηση πριν την κανει τελικα για να την κανω αυτην πρεπει να ακουστει μια φωνη μεσα μου που να λεει "δεν γαμεται οτι ειναι να γινει ας γινει" ...

10)Μου αρεσουν ταινιες του στυλ "μαθηματα αμερικανικης ιστοριας" αλλα λατρευω και τις ταινιες του Βεγγου.ΠΡΑΚΤΩΡ ΘΟΥ-ΒΟΥ 000 ολα τα λεφτα!!!!!

Και ετσι μετα απο αυτον τον καταλογο ο οποιος ανετα θα αλλαζε ανετα σε 10 λεπτα προσκαλω την αγαπημενη Νεράιδα της βροχης και τον φιλο Wolfheart.Αν και ο 2ος σιγα μην δεχτει...

8 σχόλια:

Christina Amana είπε...

Όταν λες κάνεις μπάνιο και λούζεσαι μετά από κανα 20λεπτο τι εννοείς???
Άμα θέλουμε δηλαδή να σταματήσεις να μας μιλάς (ή να χαθούμε απο προσώπου γης) σου ρίχνουμε έναν κιάμο να στανιάρεις?

truth around us......... είπε...

kala re paidi mou ti kousouri einai auto me to mpanio den variese na ksana vrexese meta apo 20 lepta po po ola ta alla fisiologika ta vrisko alla fantasou leei tin kopela sou na se perimenei na loustis meta to mpanio friki mou kanei ...ox ta filia mou frikalea indianika

jerronymo είπε...

Amana

Ουσαστικα οτι κανω μπανιο σε δυο δοσεις...Υπολοιπο σωμα, και 20 λεπτα αργοτερα κεφαλι...Δεν με χαλαει που και που να ακουω σκυλαδικα.Αλλα ξενερωνω αφανταστα αν καποιος με πει "τι μουσικη ακους? Για σκυλαδικο σε κοβω..." Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοουσα...

Christina Amana είπε...

Ε είμαι λίγο ποντία και δεν τα πιάνω με την πρώτη =D

jerronymo είπε...

Truth

Για την κοπελα που λες πιστεψε με σε τετοιες καταστασεις συμβιβαζομαι και το κανω μια και εξω(το μπανιο)! Δεν λενε οτι οι σχεσεις θελουν αμοιβαιες υποχωρησεις?

jerronymo είπε...

Amana

Κανεις δεν ειναι τελειος :-)

Unknown είπε...

καλησπέρα γλυκιέ μου...

το "παράξενο" είναι μια έννοια που δεν την καταλαβαίνω, έτσι κι εγώ όπως κι εσύ, όλα τα θεωρώ φυσιολογικά...

οπότε λίγο δύσκολο να γράψω κάτι που θεωρώ περίεργο:))

η αλήθεια είναι πως τα μπλογκοπαίχνιδα τα αποφεύγω. σ' ευχαριστώ για την πρόσκλησή σου πάντως που με τιμά ιδιαίτερα καθότι με σκέφτηκες...

φιλιά βρόχινα...

Ανώνυμος είπε...

kiamo me garyfalo kai fragostafylo kai dyo trei tzoures port ta spaei.