Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

"Ορατοτης Μηδεν"...

Δεν ξερω ρε γαμωτο...Εδω και αρκετο καιρο νιωθω αορατος.Αορατος για τους γνωστους και ανυπαρκτος για τους "δικους" μου ανθρωπους. Παρατηρω γενικοτερα μια αδιαφορια προς το προσωπο μου.Οχι αποφυγη ή αποστροφη. Σε καμμια περιπτωση. Αδιαφορια.

Οσον αφορα τα κοντινα ατομα... Νοιωθω οτι οι σχεσεις μου μαζι τους γινονται ολοενα και πιο τυπικες. Οτι δηλαδη δεν νοιωθουν οτι θελουν να με δουν ουτε εχουν ιδιαιτερη καψα να μαθουν τι κανω. Πως νοιωθω. Οτι και να μην συναντηθω μαζι τους δεν τρεχει τιποτα. Το τηλεφωνο μου χτυπαει σπανιοτατα. Ακομα και στη γιορτη μου τα ελαχιστα μηνυματα που πηρα περιειχαν τα εντελως τυπικα μεσα. Παρ'οτι προσπαθω να κρατησω μια αληθινη σχεση μαζι τους(προσπαθεια μεχρι ενος σημειου, ποτε δεν ηθελα να ειμαι πιεστικος) παρατηρω οτι τελικα δεν υπαρχει κανενα αληθινο δεσιμο. Οτι απλα ειμαστε κοντα λογω συνθηκων και οχι λογω συναισθηματων ή χημειας. Και μαλιστα παρατηρω οτι ακομα και στις πιο "δυνατες σχεσεις" που ειχα με καποια ατομα, τωρα εχουμε χαθει. Οχι δεν μαλωσα ουτε παρεξηγηθηκα με κανεναν. Απλα ξαφνικα αρχισα να βλεπω αδιαφορια. Προσπαθησα να το αποτρεψω χωρις κανενα αποτελεσμα. Με το ζορι ουτως ή αλλως δεν γινεται τιποτα.Παλιοτερα ενοιωθα δεμενος με περισσοτερα ατομα τωρα με το ζορι θα ελεγα με ενα...
Και στον ερωτα? Πραγματικα δεν πιστευω οτι εχει νοιωσει ποτε κανενα κοριτσι κατι δυνατο για μενα. Μπορει καποιες να ειπαν μεγαλα λογια πανω στον ενθουσιασμο των στιγμων αλλα μετα με τη μετεπειτα συμπεριφορα τους οι ιδιες τα διεψευσαν. Δεν ξερω αν σαν "γκομενος" εχω μετρησει για καποια κοριτσια αλλα σαν προσωπικοτητα νομιζω καθολου. Ισως μονο για στιγμες.Στον ερωτικο τομεα δεν βλεπω να εχω κερδισει πραγματικα καποια κοπελα. Νοιωθω οτι εχω υπαρξει τελειως αναλωσιμος στις κοπελες που εχω γνωρισει και οτι ενταξει δεν σημαινα και κατι το ιδιαιτερο για αυτες.Πηγα, εμεινα για λιγο και εφυγα...
Ακομα και στα νεα ατομα που γνωριζω παρατηρω μια πληρη αδιαφορια. Περαν του τυπικου της γνωριμιας και των κλασικων("σπουδαζεις?","τι σχολη είσαι" κ.τ.λ.) εχει πολυ καιρο να γινει καποια εστω και λιγο πιο βαθια συζυτηση. Παλιοτερα νομιζω έιχε συμβεί καποιες φορες...
Το συμπερασμα που βγαζω είναι οτι εχω αποτυχει σχεδον πληρως στις ανθρωπινες σχεσεις. Ειτε σε φιλικο είτε σε ερωτικο επιπεδο. Δεν μου φαινεται να εχω καταφερει να κερδισω ουτε αισθηματα ουτε εκτιμηση. Ισως μονο απο ενα ατομο...
Σιγουρα κανω κατι λαθος αλλα πραγματικα δεν μπορω να εντοπισω τι, αν και εχω προσπαθησει παρα πολυ.
Το περιεργο ειναι οτι ολα τα παραπανω δεν τα γραφω πανω στην πικρα που ακολουθει ενα ασχημο γεγονος.Το αντιθετο. Βγηκα το βραδυ και περασα μια χαρα. Δηλαδη αυτα που καταγραφω δεν θα τα ελεγα αισθηματα αλλα απλες και ορθολογικες παρατηρησεις.Πιστεψτε με ολες οι παραπανω παρατηρησεις εχουν γινει κατω απο τη πιο ψυχραιμη ματια που θα μπορουσα να εχω. Μια απλη καταγραφη γεγονοτων. Και ομως αυτη τη στιγμη νοιωθω νορμαλ.Λες και το εχω συνηθισει. Λες και το εχω αποδεχθει. Παλιοτερα αυτες οι παρατηρησεις μου σακατευαν την ψυχολογια. Τωρα οχι. Δεν ειναι οτι εχω αποδεχθει τη μοιρα μου ουτε οτι δεν θα προσπαθω παντα να αλλαξουν τα πραγματα. Αλλα εχω αποδεχθει το παρελθον μου. Και το παρελθον δεν αλλαζει.Οσο για το μελλον? Ελπιζω να αλλαξω τα πραγματα και οχι τα πραγματα να αλλαξουν εμενα...

19 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θα σου στείλω μέηλ. Έγραψα μόλις ένα κατεβατό, το yahoo με αποσύνδεσε και χάθηκε όλο γ@@ώ την τύχη μου!!! Θα το ξαναγράψω πιο μετά.
Καλημέρα!

Unknown είπε...

είναι στιγμές που η ενδοσκόπησή μας, φωτίζει ορισμένα σημεία και κρύβει άλλα. ότι αξίζει δεν χάνεται κι ας φαίνεται πως για λίγο μένει στη σκοτεινή πλευρά. οι σχέσεις επανακαθορίζονται. δεν μένουν ποτέ οι ίδιες. ακόμη κι εμείς αλλάζουμε. και πρέπει να αλλάζουμε...

τους συγγενείς δεν τους επιλέγουμε. και με τους φίλους κάνουμε λάθη. ακόμη κι εμείς δεν είμαστε πάντα συνεπείς στις πράξεις και στα λόγια μας. μέσα από όλα αυτά, τον εαυτό μας ανακαλύπτουμε και σκοπός είναι να αισθανόμαστε καλά με εμάς...

αυτό πάντα δεν είναι εφικτό. πιστεύω και στο έχω πει πολλές φορές πως αξίζεις πολλά. οι δυνατότητες όμως να το δείχνεις δεν προσφέρονται πάντα. κι ούτε υπάρχουν και τα κατάλληλα άτομα να το εκτιμήσουν. αυτό δεν σημαίνει πως είσαι εσύ αδιάφορος. δεν θα βγάζεις συμπέρασμα βάσει των συμπεριφορών των άλλων...

η ζωή δείχνει μονοπάτια και μυστικά περάσματα που αν από κει βγαίνουμε νικητές (ακόμη και ως ητττημένοι) χτίζουμε γέφυρες στους δικούς μας κόσμους ώστε να αποτυπώνουμε τα βήματά μας. κι αυτά είναι που θα μας προσφέρουν - με τη σταθερότητά τους - την αίσθηση της δικής μας δύναμης...

προχώρα μάτια μου...προχώρα...

φιλιά βρόχινα...

!sweety! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
!sweety! είπε...

Κάτι μου θυμίζουν αυτά που λες...Έτσι ένιωθα και εγώ πριν λίγο καιρό,κυρίως για τις "φιλικές" σχέσεις.Εκεί που νομίζεις πως είσαι κοντά με ένα άτομο αποδεικνύεται πως έχεις κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος.
Το θέμα όμως είναι πως τους φίλους μας του επιλέγουμε εμείς οι ίδιοι οπότε ακόμη κι αν οι σχέσεις μαζί τους γίνουν τυπικές για λίγο ή πολύ καιρό,οι φιλίες που πραγματικά αξίζουν θα φανούν και θα εκτιμηθούν στο τέλος.
Τώρα,όσο για τον ερωτικό τομέα,παρότι δεν μπορείς να ξέρεις αν μέτρησες σαν προσωπικότητα για μια κοπέλα ή αν σε ήθελε δίπλα της απλά και μόνο για να λέει πως έχει μια σχέση,είναι καλό που ψάχνεις να βρεις αν είχες κάνει κι εσύ κάποιο λάθος στην όλη υπόθεση.
Παρόλα αυτά να ξέρεις,πως ο καθένας κοιμάται όπως ακριβώς στρώνει,οπότε,ακόμη κι αν κάποιες θεώρησαν πως σε "εκμεταλλεύτηκαν" θα πληρωθούν,αργά ή γρήγορα,με το ίδιο νόμισμα.
Και για τα δύο θέματα στα οποία αναφέρεσαι μιλάω εμπειρικά και σου λέω εμμέσως τι έκανα εγώ ή τι τελικά συνέβη.Οπότε,μην στεναχωριέσαι καθόλου για τέτοιου είδους καταστάσεις και μην τις αφήνεις να σε "ρίχνουν" ψυχολογικά.
Προχώρα μπροστά στη ζωή σου και φρόντισε να κάνεις πράξη αυτό που γράφεις:να μην σταματήσεις ποτέ να προσπάθεις να βελτιώσεις τα πράγματα!
Καλό μεσημεράκι!:)

jerronymo είπε...

Γυαλινο δακρυ

"Για αυτο δεν την παω εγω την γαμημενη την τεχνολογια" Αγγελακας στο "Ο χαμενος τα παιρνει ολα"

jerronymo είπε...

Νεράιδα της Βροχης

Ισως ένας απο τους λογους που νοιωθω καλα είναι οτι δεν εχω κανενα σημαντικο παραπονο απο τον εαυτο μου υστερα απο ολες αυτες τις παρατηρησεις. Οπως λες τα παντα μπορει να αλλαξουν αλλα εγω θα πω μπορει και τιποτα. Δεν θα κατσω ουτε να μαντευω ουτε να προσευχομαι για το μελλον.Προχωραμε...

jerronymo είπε...

!sweety!

Σε ποιο τελος θα εκτιμηθουν? Στην πορεια μαλλον εννοεις. Ε στην μεχρι τωρα πορεια οπως αναφερω και στην αναρτηση πιστευω οτι μονο με ενα ατομο ειμαι φιλος με την εννοια που θεωρω. Για τα ερωτικα που λες δεν πιστευω οτι με "εκμεταλλευτηκαν". Ολο το σεναριο εχει να κανει με την αδιαφορια. Δηλαδη τι εννοω? Οτι πιστευω οτι "περασα και δεν ακουμπησα". "οκ περασαμε καλα αλλα δεν σημαινει και τιποτα αυτο".Καπως ετσι το εννοω. Οταν λεω οτι προσπαθω εννοω οτι δεν ειμαι αρνητικος σε νεες γνωριμιες ειτε στον φιλικο ειτε στον ερωτικο τομεα.Καλο μεσημερι!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Και ναι, εστάλη!!!!

Β.Σ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Christina Amana είπε...

Μια φίλη μου συνέχεια μου λέει οτι οι σχέσεις περνάνε κρίση κι εγώ την κοροιδεύω... Έλα όμως που μέρα με τη μέρα αρχίζω να το πιστεύω πολύ!
Καλώς ή κακώς οι άνθρωποι πάνε κι έρχονται στη ζωή μας... Άλλοι μένουν πιο πολύ και άλλοι πιο λίγο... Όπως είχα πει και σε ένα ποστ μου "Ο μόνος κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά είναι ο ίδιος μας ο εαυτός."
Εκεί έχουμε καταλήξει...
Το πόσο μέτρησες για τους άλλους να μη σε νοιάζει τόσο... Και θα σου πω γιατί: γιατί όσο μαλάκες και να ήταν θα σου έμαθαν κάτι...
Οι άνθρωποι που αξίζουν θα σου έρθουν κάποτε και τότε θα τους εκτιμήσεις ακόμα πιο πολλοί. Μπορεί και να πέρασαν από τη ζωή σου και κάτων από τις συνθήκες στις οποίες ήσουν να μην τους εκτίμησες ή να μην τους πρόσεξες :)

jerronymo είπε...

Amana

Κοιτα δεν ειναι απαραιτητο να ηταν παντα οι αλλοι οι μαλακες.Τωρα αν πολλοι πιστευουν για τν εαυτο τους αυτο που πιστευω και εγω τοτε οντως υπαρχει κριση στις ανθρωπινες σχεσεις...

Unknown είπε...

to mhden htan h agaphmenh leksh toy nitse.dld tipota.
gia mena tpt de einai miden,akoma ki otan de vlepeis kati,mporeis na to deis ama theleis.me ti diki s dinami.oi allages panta kanoun kalo,alla ftanei na vlepeis panta!

jerronymo είπε...

Veregarria

Τον παω τον Νιτσε απο τα λιγα που εχω διαβασει για αυτον.
Δεν μου αρεσει να κατασκευαζω πραγματα ετσι ωστε να τα βλεπω. Γιατι δεν οταν το ψεμμα αποκαλυπτεται η αληθεια γινεται σκληροτερη. Και αν υπαρξουν αλλαγες να εισαι σιγουρη πως θα τις δω.Καληνυχτα

........ είπε...

...να είσαι καλά.

jerronymo είπε...

...και εσυ το ιδιο

Christina Amana είπε...

Πέρνα από το μπλογκόσπιτο μου καμιά βόλτα... Σε περιμένει βραβειάκι!

!sweety! είπε...

Χαμένο στη μετάφραση όλο το καλοκαίρι,ε;Έχεις πρόσκληση για να παραλάβεις δύο βραβεία από μένα για σένα!
Καλό μεσημεράκι!

Christina Amana είπε...

Γύρναααααααααααααααααααααα από τις διακοπέεεεεεεεες :p

Ανώνυμος είπε...

δεν υπαρχει κατι πιο δυσκολο απο τις ανθρωπινες σχεσεις. μη ξεχνας οτι η εποχη μας διακατεχεται απο μια επιφανειακοτητα. μπορει κατι πολυ κενο να ενθουσιασει και κατι πιο βαθει να τρομαξει. νομιζω ομως οτι βρισκει ο καθε ενας απο εμας τη δικια του ''φυλη''. ''Ινδιανους''- ανθρωπους που μιλανε την ιδια γλωσσα. Ετσι νομιζω σπαει η μορφη μας ναμοιαζει αορατη.