Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Gogira-Embrace the world


I sit on a rock
cannot be touched by struggle & confusion
I reclaim my space inside my structure
look at this point
all is about nothing, everything comes near
the remotest parts of the world

by silence
we can dissolve disruptive vibrations
I have to try
Gaa's alive for good
under my feet the forest
over me the largest
It's roundness I feel
Lifelong misery
How do we get to Avalon?
There is a bridge beyond
indestructible the earth is a temple

I cannot see what is wrong and
All gods are one

I close my eyes
I'm all around, I feel so present
embracing it's vastness I hold
facing the world
I become a part of it
I'm not alone anymore

I embrace the world

18 σχόλια:

jerronymo είπε...

Μερικες φορες ο θανατος ειναι λυτρωση...Ισως δεν πρεπει να τον φοβομαστε τοσο...

Unknown είπε...

αν δεν τον φοβόμασταν, ίσως και να ήμασταν περισσότερο "ζωντανοί" στο εδώ μας...

βλέπεις, η μετάβαση απαιτεί να μην αφήνεις πίσω σου εκκρεμότητες. και η ζωή θέλει ζωή για να τραφεί, να δημιουργήσει, να εξελιχθεί...

και ποιός τολμάει τα σύννορά του να διαβαίνει;

φιλιά βρόχινα...

truth around us......... είπε...

Isos prepi mono na ton perimenoume na zoume tin kathe monadiki mera opos tis aksizei kai na min afinoume ta asxima kai tis diskolies na mas ligizoun opos kala kseroun na kanoun.... simfono apolita me oti exi pei i neraida pio pano...
Na eisai kala jerronymo itan kalo tarakounima to simerino sou kokteil ...
filia tin kalispera mou

jerronymo είπε...

Ναι αλλα σκεψου οτι αυτος ηταν απογοητευμενος απο τη ζωη του...Ο θανατος τον εσωσε.Δεν ηταν πια μονος.Αγκαλιασε τον κοσμο(μα υπαρχει πιο ομορφος τροπος για να περιγραψεις τον θανατο?)...

Σημερα εβρεξε καταρρακτωδως.Εγω δεν χορεψα...Μηπως εσυ ξερεις τιποτα? :-)

Unknown είπε...

* jerronymo...

ίσως και να χασμουρήθηκες λίγο παραπάνω όμως :ΡΡ (εξ' ου και η καταρρακτώδης μου μορφή. για να σε ταρακουνήσω) :)))

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. το να αγκαλιάζεις τον θάνατο, σημαίνει πως είσαι έτοιμος να δεις τον δικό του κόσμο γιατί ετούτος δεν σου προσφέρει τίποτα πια. ναι, ίσως είναι και μια μορφή λύτρωσης. μόνο που...

...όταν (και αν) το μαθαίνεις αυτό, είναι κομματάκι αργά :))

(μ' έπιασε η όρεξη να σε πειράξω απόψε) :))

jerronymo είπε...

Δεν ξερω truth. Δεν ειχα ασχοληθει ιδιαιτερα με το θεμα του θανατου πριν ακουσω αυτο το τραγουδι. Οσο για αυτα που λες για τη ζωη θα προσθεσω κατι.Ακομα και οι δυσκολες στιγμες ειναι εντονες. Αν η ζωη ειναι γεματη απο μετριες στιγμες καταντα και η ιδια μετρια.Αδιαφορη. Και η αδιαφορια ταιριαζει στους μετριους, στους κενους...

Οσο για το ταρακουνημα που λες καλυτερα να ακουσεις και το τραγουδι.Σκετος σεισμος! :-)

jerronymo είπε...

*Νεραιδα

Αψιου!!Αυτο δεν ηταν ταρακουνημα, ηταν κρυολογημα! Για ηρεμισε λιγο!Εξετασεις δινω την δευτερα...

Οπως και να το κανουμε κανεις μας δεν ξερει πραγματικα τι γινεται μετα. Και αν λεει οτι ξερει ειναι ή καπως πειραγμενος ή καλλιτεχνης!ή και τα δυο...

Unknown είπε...

* jerronymo...

εγώ και να ηρεμήσω; δεν ξέρεις σε ποιάν μιλάς :)))

και μου πάτησες το ευαίσθητο κουμπάκι μου. ΚΑΙ πειραγμένη ΚΑΙ καλλιτέχνης, μάτια μου. και είμαι περήφανη και για τα δυο κι ας μη ξέρω τι γίνεται παρακάτω :)))

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. μπρος διάβασε. άσε με εμένα να λέω:))

Υ.Γ. κι εγώ συνάντηση έχω για το μεταπτυχιακό μου αύριο αλλά ποιος λογαριάζει υποχρεώσεις όταν φυσάει έξω τέτοιος αλήτης άνεμος;

;)

jerronymo είπε...

Ετσι εξηγειται γιατι επικοινωνουμε εμεις οι δυο! Πειραγμενος ειμαι σιγουρα!Τωρα για το καλλιτεχνης κραταω τις επιφυλαξεις μου...

Ναι εσυ ομως στη συναντηση για το μεταπτυχιακο σου αν βαλεις αυτα που λες στο secrets and shadows και απλα σε δουνε δεν νομιζω οτι θα εχεις ιδιαιτερο προβλημα! Εγω ομως τι θα κανω που εχω και αντρες καθηγητες? :-)

truth around us......... είπε...

Paidia iremiste i zoi ine glikia gia na thes to thanato gia parea akomi kai o idios o thanatos fovate tin skia tou poso malon emeis den ine kako aparetita to na fovase
filia psixrema

jerronymo είπε...

*Truth around us.....

Σιγουρα η ζωη πολλες στιγμες ειναι πολυ γλυκια.Δεν διαφωνω καθολου σε αυτο. Αλλα απο παντα οι ανθρωποι αρεσκονταν στο να συζητανε απλα για το τι γινεται μετα...
Οσο για το αν η ζωη ειναι γενικοτερα γλυκια...Δεν ξερω...Ανοιγεις μεγαλο θεμα...Παντως επειδη δεν ειμαι κανενας μιζερος πιστευω οτι και οι πικρες μες στη γλυκα της ζωης ειναι και αυτες...

Unknown είπε...

* jerronymo...

αχ μ' αρέσει η κουβέντα για την άλλη πλευρά. βάλε μου λίγο κόκκινο και πιάσε τη φωτιά ν' ανάψει (το τζάκι το βλέπω. εκεί δίπλα είναι)...

αν τους πω ότι έχω στις "σκιές" θα με περάσουν για αλλού γι' αλλού. θα τους πάω κάνα απ΄τα ωραία της "έκτης". (ναι, ξέρω. εκεί θα μου βάλουν το λευκό πουκαμισάκι με τις λουρίδες. χμ...δεν είν' κακό, φτάνει να ναι κοντούλι χαχαχαχ)

αχ κάτι σαββατόβραδα. αχ

φιλιά βρόχινα...

jerronymo είπε...

*Νεραιδα

Ναι και πολλα στριφτα τσιγαρα για μενα(με καπνο οποιασδηποτε σοδειας...). Εμενα γενικοτερα μου αρεσουν οι συζυτησεις που στο τελος δεν βγαινει κανενα συμπερασμα.Ξερεις...Αν υπαρχει θεος, αν υπαρχουν εξωγηινοι, τι σκεφτεται μια γυναικα...

Unknown είπε...

* jerronymo...

ok για κάνα στριφτό δεν λέω όχι. και είμαι ειδική στο να μιλάω για το τίποτα με τις ώρες. μα τι νόημα έχουν τα συμπεράσματα; έτσι θα τελειώσει κι η κουβέντα. α πα πα πα...

θεός, εξωγήινος και γυναίκα έχεις σκεφτεί μπας κι είναι το ίδιο πράγμα;

:ΡΡ

φιλιά βρόχινα...

jerronymo είπε...

Θεος:Δεν μου αρεσει να πιστευω, μου αρεσει να γνωριζω, και δεν γνωριζω τιποτα για αυτον/ην...
Εξωγηινοι:Ζητω το Ροσγουελ το 1948 στο Νεο Μεξικο!
Γυναικα: Καλυτερα να μην σου πω την αποψη μου για τις γυναικες διοτι δεν συμφερει καθολου εμας τους αντρες.Θα παρετε φορα και ποιος σας σταματαει μετα!Απλα παρατηρεισε την κοινωνια των μελισσων...

Μα και αυτο ειναι το ωραιο που κανει μια κουβεντα ενδιαφερουσα.Να μην τελειωνει ποτε...Αν και τα Blog δεν ειναι ο καταλληλος χωρος για τετοιες κουβεντες(πρακτικα)...

Unknown είπε...

τα μπλογς περιορίζουν την επικοινωνία σε ένα επίπεδο. είναι μια μορφή λεκτικής επικοινωνίας που δεν αφήνει χώρο για τη μη λεκτική, που κατά τη γνώμη μου λέει πολλά περισσότερα...

ναι, ξέρω τι γνώμη έχετε για μας ορισμένοι ψαγμένοι και έξυπνοι άντρες. αλλιώς τι νόημα θα είχε να μιλάμε;

:)))

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. κάτι σου έστειλα στο μέηλ σου. το είδες;

Unknown είπε...

Tρομεροί οι στίχοι ενός τρομερού συγκροτήματος.
Μερικές φορές το "τέλος" είναι η ευκαιρία για να φύγουμε μπροστά.

Πως σου φάνηκε το νέο Gojira;

Καλημέρα φίλε.

jerronymo είπε...

Φιλε Wolfheart δεν το εχω ακουσει ακομα διοτι το ταμειον ειναι μειον!Και δεν θελω να το κατεβασω διοτι πως να το κανουμε αλλη φαση ειναι το cd με το booklet και τα λοιπα...Παντως δεν πιστευω να ξεπερναει το From Mars to Sirion...

Υ.Γ. Μην τολμισεις να κανεις κανενα αφιερωμα για τους gojira..Τους εχω σταμπαρει :-)