Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Μελωδιες(?)...

Ενας χρονος...
Ενα χρονο εχει που σε πρωτοπηρα στα χερια μου. Ενας χρονος γεματος μελωδιες(?)...
Ενας χρονος που οσον αφορα εσενα ποτε περασε δεν καταλαβα...Και σε κραταω ακομα στα χερια μου.Στην αγκαλια μου...

Ενα χρονο που προσπαθουσα να ζησω μου θυμιζες οτι ζω.Ενα χρονο που ενοιωθα μονος μου εκανες παρεα.Συνεχεια...

Ενα χρονο που ενοιωθα να μην με καταλαβαινει κανεις, εσυ εδειχνες να καταλαβαινεις τι νοιωθω με τους ηχους που μου χαριζες.Εσυ που απλα ακουγες την ψυχη μου...

Ενα χρονο που ενοιωθα να μην με ακουει κανεις,εγω ακουγα εσενα και ενοιωθα οτι εσυ ακους εμενα.Αλλοτε εξεφραζες την οργη μου και αλλοτε την θλιψη μου.Μα παντα οτι ενοιωθα...

Ενα χρονο ταξιδευω μαζι σου στα σκοτεινα μερη του μυαλου μου και της ψυχης μου και ανακαλυπτω νεες χωρες που δεν ειχα φανταστει καν οτι υπηρχαν.Αλλα πανω απο ολα ανακαλυπτω το φως που απλωνεται σε αυτα τα σκοτεινα μερη...

Ενα χρονο χαρη σε εσενα ακουσα τα πιο κολακευτικα σχολια που ειχα ακουσει ποτε.Και δεν εχω ακουσει πολλα.Οχι πως τα ειχα αναγκη...

Ενα χρονο μου σταθηκες οταν σχεδον(α ρε Φραγκι!) ολοι/ολα με ειχαν εγκαταλειψει.Ακομα και ο εαυτος μου ηταν ετοιμος να με εγκαταλειψει.Αλλα τον κρατουσες εσυ...

Ενα χρονο ταξιδευουμε μαζι.Ενα ταξιδι που ξεκινησε μεσα σε θυελλα.Και εσυ με κρατησες στην επιφανεια...

Και τωρα που ταξιδευουμε μαζι και επικρατει ηρεμια δεν υπαρχει περιπτωση να σε εγκαταλειψω.Δεν ξεχνω.Τιποτα...

Ουτως ή αλλως ο τελικος προορισμος αυτου του ταξιδιου ειναι το δικο μου τελος...Μεχρι τοτε συνεχιζουμε μαζι...

Στα ομορφα και στα ασχημα...

13 σχόλια:

nikolas είπε...

Ευτυχως η δυστυχως(υπαρχει κι αυτη η πλευρα) οι αναμνησεις χαραζονται μεσα στην ψυχη μας με ανεξιτηλα χρωματα... Υπαρχουν στιγμες που νιωθουμε την αναγκη να καταδυθουμε στη θαλασσα τους, μηπως και βρουμε ξεχασμενους θησαυρους στο βυθο τους... Καλο βραδυ, φιλε μου

jerronymo είπε...

Πραγματικα πιστευεις οτι μπορουμε να ξαναβρουμε τους θησαυρους στη θαλασσα των αναμνησεων μας? Αξιζει τον κοπο να ψαξουμε?

nikolas είπε...

Μπορει να μη βρεις ακριβως αυτο που ψαχνεις, γιατι εχει γινει αναμνηση...
Αλλα ισως καταφερεις να επιλεξεις τι θα κρατησεις στην πορεια της ζωης σου και τι θα αφησεις πισω σου...

Unknown είπε...

ότι μας μεταφράζει τα συναισθήματά μας σε ήχους...σε εικόνες...σε λέξεις...

...δεν φεύγει ποτέ μέσα από την αγκαλιά μας. γιατί μαζί με μας, ωριμάζει και κείνο...

...κι αυτά που του δίνουμε δικά του τα κάνει και μας τα επιστρέφει διπλά...

στα δύσκολα...και στα εύκολα...στα γκρίζα...και στα κόκκινα...

...μαζί...

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. α, ρε Φράνκι :))

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ακόμα κι όταν λένε ότι πρέπει να αφήνουμε το παρελθόν και τις αναμνήσεις χωρίς να σκαλίζουμε, δεν το πιστεύω..

Οι αναμνήσεις μας κρατάνε, μαζί με τα όνειρα για κάτι διαφορετικό αλλά ισάξιο σσυναισθημάτων.. Οι αναμνήσεις και το παρελθόν είναι η ταυτότητά μας.. Ένα πετραδάκι στο χαρακτήρα μας..

Και ναι, πιστεύω ότι οι αναμνήσεις είτε καλές είτε κακές, είναι προσωπικοί θησαυροί, που μόνο εμείς γνωρίζουμε την αξία τους..

Καλό μήνα!

jerronymo είπε...

Νεραιδα η ψυχη χρειαζεται την υλη για να εκφραστει πολλες φορες...Σε ηχους, εικονες, λεξεις...Και οταν κατι το αγκαλιαζουμε με την ψυχη μας τοτε αυτο την εκφραζει με τον καιρο καλυτερα...

jerronymo είπε...

*Γυαλινο δακρυ

Οταν ομως οι αναμνησεις αφηνουν τα σημαδια τους?Και το σημαδι ειναι ενας ατελης κυκλος?Τοτε δεν ειναι που θελουμε να τον τελειοποιησουμε?Οι αναμνησεις μπορει να ειναι βαλσαμο στο παρον μας ή μαστιγωμα στις τωρινες πληγες μας...Αν ειναι και τα δυο τοτε οι αναμνησεις αυτες θα υπαρχουν για παντα μεσα μας...

Καλο μηνα με γυαλινα δακρυα!!!

truth around us......... είπε...

tha elega oti tha mporouse na einai i kithara sou auti pou se ekane na esthanthis toso monadika ....den ksero lathos mou malon...meta ta panta den ine melodia apo tin agkalia apo mia matia apo ena vlema apo ena xroma eos to akousma mias kardias...
ta filia mou melodika glike mou

jerronymo είπε...

Γλυκια μου Truth.Ετσι ειναι τα παντα στη ζωη μας ειναι μελωδιες..Ετσι και οι ηχοι ειναι χαρουμενοι, θλιμμενοι αγωνιωδεις και ολα τα συναισθηματα μας σε μορφη επιθετου...Εχεις παρατηρησει πολλες φορες οτι η μελωδια ειναι που σου δημιουργει εικονες και οχι οι στιχοι? Σε μενα συμβαινει πολυ συχνα...

Unknown είπε...

prosopa k psixes opos o franki,melodies k aggigmata tis mousikis,skepseis,logia,mia apli eksigisi i mia mikri kouventa periorismeni se liges lekseis einai auta pou giata opoia erxonte alla logia alles stigmes,alla aggigmata alles kouventes , kainouries skepseis..k ola auta ta smigonte k ginonte arwmata sto derma gia na exoume oloi ti prosopiki mas mirdia..k sena einai poly omorfi i diki s.sinexise etsi..

panikos kai fovera είπε...

ενας χρονος...
αν και μερικες φορες αρκει μοναχα μια ωρα...
αλλωστε οσα δε φερνει ο χρονος τα φερνει η ωρα...
καλως σε βρηκα!!!

jerronymo είπε...

Γλυκια μου Vereggaria...Στο σχολιο σου δεν εχω να συμπληρωσω τιποτα.Με αποστομωσες!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια...Εχουν μεγαλη σημασια οταν τα ακουω απο σενα...

Καλως ηρθες στο χωριο...

Υ.Γ.Το μικρο καλα ειναι?

jerronymo είπε...

panikos kai fovera

Μερικες φορες και ενα δευτερολεπτο αρκει...Και αλλες ουτε μια αιωνιοτητα...Δεν τα παω πολυ καλα με τον χρονο..Δεν ξερω για σενα...

Καλως ηρθες στο χωριο...